Home / Event / Vizibilitate online la nivel MAXIM

Vizibilitate online la nivel MAXIM

Principii de optimizare SEO – pentru motoarele de cautare.

Principii de optimizare site web pentru motoarele de cautare, pentru un Page Rank cat mai mare.
Definitia SEO
SEO = Search engine Optimization
In fiecare zi, milioane de oameni folosesc motoarele de cautare pentru a gasi informatii utile.
De aceea este important ca in marile motoare de cautare ca Google, Yahoo, Bing, sa fiti listati printre primele rezultate la cautare dupa anumite cuvinte cheie.
Acest lucru va poate aduce gratis, in fiecare zi, sute de vizitatori.
In acest tutorial vom expune cateva din cele mai importante principii pentru a avea un Page Rank cat mai mare
    • Principiul 1 – Titlurile paginilor pentru un SEO mai bun

Titlul paginii
– spune motorului de cautare despre ce este pagina respectiva.

Cand titlul paginii expune clar informatii cu privire la continutul paginii, este foarte probabil ca motoarele de cautare sa o rasplateasca cu rankinguri mari pentru cuvintele folosite in titlu.
In concluzie: Folositi titlul paginii astfel incat sa contina o informatie scurta si la obiect, avand in componenta cuvinte cheie
    • Principiul 2 – Linkuri cu cuvinte cheie
Motoarele de cautare indexeaza paginile web, adica folosesc anumite programe(“spiders”) pentru a urma citi paginile web si pentru a urma linkurile de pe o pagina pe alta. Cand spiderii intalnesc un link care contine un cuvant cheie, acestia vor presupune ca pagina catre care duce aceste link este legata de acele cuvinte cheie
In concluzie: Cu cat mai multe linkuri care sa contina cuvinte cheie catre paginile tale cu atat va creste rankingul pentru motoarele de cautare.
    • Principiul 3 – Cuvinte cheie in pagina
Ca pagina ta sa fie cat mai relevanta in fata motoarelor de cautare, trebuie sa gaseaca in aceasta cuvintele cheie care fac referire catre ea.
De aceea este bine ca cuvintele cheie din linkurile care duc catre pagina ta sa fie continute in ea.
Motoarelor de cautare le place relevanta si de aceea te vor rasplati cu un ranking mai mare.
    • Principiul 4 – Un site usor de navigat ajuta la SEO
Designul siteului tau iti afecteaza rankingul. Incearca sa folosesti obiecte flash cat mai putin posibil, deoarece websiteurile care se incarca greu sunt penalizate de spideri.
De evitat :
* Erori 404
* Continut ascuns
* HTML eronat
Toate aceste vor duce la un ranking scazut
    • Principiul 5 – Pagini web concentrate pe anumite subiecte
Paginile web construite in jurul anumitor subiecte sunt vazute bine de motoarele de cautare.
    • Principiul 6 – Despre linkuri
Linkurile sunt cele care determina in proportie foarte mare rankingul siteului.
Un site va fi judecat de catre motoarele de cautare dupa cantitate si calitatea linkurilor care duc catre acesta.
Page rankul siteurilor care detin linkurile catre siteul tau este foarte important deoarece au mai mai multa credibilitate, deci un link de la un site cu PR 6 este de multe ori mai bun decat de la un site cu PR mic.
    • Principiul 7 – Cuvintele cheie si textul alternativ al imaginilor
Cand folositi imagini ca si linkuri, utilizati textul alternativ in concordanta cu linkul; modificati atributul “alt” al imaginii astfel incat sa contina cuvinte cheie.
    • Principiul 8 – Exces de cuvinte cheie
Daca exagerati cu cuvintele cheie in pagina, cu siguranta motoarele de cautare va vor penaliza.
Nu incercati sa adaugati cuvinte cheie ascunse in pagina prin diverse metoda deoarece in cele din urma veti fi penalizat.
    • Principiul 9 – Numele domeniului
Este de preferat ca numele domeniului sa contina cel putin un cuvant cheie.
    • Principiul 10 – Folositi tag-ul heading
Este bine ca in fiecare pagina sa concentrati intr-un tag < h1 > o scurta descriere a acesteia, care poate sa contina cuvinte cheie folosite in titlul paginii.

Sursa

Top

Site-ul www.sunmark.ro utilizeaza cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. detalii

Informatiile prezentate in continuare au scopul de a aduce la cunostinta utilizatorului mai multe detalii despre plasarea, utilizarea si administrarea „cookie”-urilor utilizate de site-ul www.sunmark.ro. Cookie-urile ofera detinatorilor de site-uri un feedback valoros asupra modului cum sunt utilizate site-urile lor de catre utilizatori, astfel incat sa le poata face si mai eficiente si mai accesibile pentru utilizatori, permit aplicatiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri sa fie incluse intr-un anumit site pentru a crea o experienta de navigare mai valoroasa, mai utila si mai placuta, imbunatatesc eficienta publicitatii online. Ce este un „cookie”? Un „Internet Cookie” (termen cunoscut si ca „browser cookie” sau „HTTP cookie” sau pur si simplu „cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (de ex.: Internet Explorer, Firefox, Chrome) si este complet „pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului). Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existenta a unui cookie este determinata; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv. Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Exista 2 categorii mari de cookie-uri: Cookieuri de Sesiune – acestea sunt stocate temporar in dosarul de cookie-uri al browserului web pentru ca acesta sa le memoreze pana cand utilizatorul iese de pe web-siteul respectiv sau inchide fereastra browserului. Cookieuri Persistente – acestea sunt stocate pe hard-drive-ul unui computer sau echipament (si in general depinde de durata de viata prestabilita pentru cookie). Cookie-urile persistente le includ si pe cele plasate de un alt website decat cel pe care il viziteaza utilizatorul la momentul respectiv – cunoscute sub numele de ‘third party cookies’ (cookieuri plasate de terti) – care pot fi folosite in mod anonim pentru a memora interesele unui utilizator, astfel incat sa fie livrata publicitate cat mai relevanta pentru utilizatori. Care este durata de viata a unui cookie? Cookieurile sunt administrate de webservere. Durata de viata a unui cookie poate varia semnificativ, depinzand de scopul pentru care este plasat. Asa cum am mentionat mai sus, unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singura sesiune (session cookies) si nu mai sunt retinute odata de utilizatorul a parasite website-ul, iar alte cookie-uri sunt retinute si refolosite de fiecare data cand utilizatorul revine pe acel website (‘cookie-uri permanente‘). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi sterse de un utilizator in orice moment prin intermediul setarilor browserului. Ce sunt cookie-urile plasate de terti? Anumite sectiuni de continut de pe unele site-uri pot fi furnizate prin intermediul unor terte parti/furnizori (ex: un video sau o reclama). Aceste terte parti pot plasa de asemenea cookie-uri prin intermediul site-ului si ele se numesc „third party cookies” pentru ca nu sunt plasate de proprietarul website-ului respectiv. Furnizorii terti trebuie sa respecte, de asemenea, reglementarile legale in vigoare si politicile de confidentialitate ale detinatorului site-ului. Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site? Unele cookie-uri pot proveni de la urmatorii terti: Google Analytics, Facebook, Twitter, Youtube Cookie-uri de performanta: Acest tip de cookie retine preferintele utilizatorului pe acest site, asa incat nu mai este nevoie de setarea lor la fiecare vizitare a site-ului. Cookie-uri pentru analiza vizitatorilor: De fiecare data cand un utilizator viziteaza acest site softul de analytics furnizat de o terta parte genereaza un cookie de analiza a utilizatorului. Acest cookie ne spune daca ati mai vizitat acest site pana acum. Browserul ne va spune daca aveti acest cookie, iar daca nu, vom genera unul. Acesta permite monitorizarea utilizatorilor unici care ne viziteaza si cat de des o fac. Cookie-uri pentru geotargetting: Aceste cookie-uri sunt utilizate de catre un soft care stabileste din ce tara proveniti. Este complet anonim si este folosit doar pentru a targeta continutul – chiar si atunci cand sunteti pe pagina noastra in limba romana sau in alta limba primiti aceeasi reclama. Ce tip de informatii sunt stocate si accesate prin intermediul cookie-urilor? Cookie-urile pastreaza informatii intr-un fisier text de mici dimensiuni care permit unui website sa recunoasca un browser. Webserverul va recunoaste browserul pana cand cookie-ul expira sau este sters. Cookie-ul stocheaza informatii importante care imbunatatesc experienta de navigare pe Internet. Particularizati-va setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile Daca nu va deranjeaza cookie-urile si sunteti singura persoana care utilizeaza computerul, puteti seta termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelor personale de acces. Daca impartiti accesul la calculator, puteti lua in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Cum pot opri cookie-urile? Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face site-ul nostru dificil de vizitat si folosit. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in „optiuni” sau in meniul de „preferinte” al browserului dumneavoastra. Pentru a intelege aceste setari, urmatoarele linkuri pot fi folositoare, altfel puteti folosi optiunea „ajutor” a browserului pentru mai multe detalii.

Inchide

Director Web